Studiedag :)

I dag är det studiedag då. Värste trevligt att vara ledig! Men det känns helt fel, jag har typ inget att göra.. Ovanligt! Egentligen är jag ju hos pappa i dag, men jag va tvungen att gå och hämta mobilladdaren som jag hade glömt, min mobil va helt död. Så nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra med min dag. Tänkte ringa nån och hitta på nåt, men jag tror faktiskt jag bara ska gå tillbaks till pappa och sitta och kolla på mtv och the voice hela dagen. Ta det lugnt lixom. Av nån konstig anledning går det ganska bra där faktiskt.

I måndags var jag och shoppade vad jag ska ha på mig på fredag, är riktigt nöjd :) Ska försöka få till nåt kort på det. Jag jobbar på att blir bättre på att ta kort, steg ett är ju att jag numera alltid har den i väskan i alla fall. Då är den ju med oftare än när den ligger i hyllan. Annars så har jag shoppat en massa vårkläder också. En jättesöt röd klänning, två linnen, två halsband och ett par svarta byxor. Känns riktigt bra. Har inte direkt sysslat me nån seriös shopping på länge, så nu tog jag igen allt det! haha

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Härligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback