Tjoho

Nu va de så där sjukt länge sen jag skrev något igen.. Kanske för att jag har varit hos pappa och han har inget internet! Och så har jag inte orkat heller. Men i dag är jag hemma och har det skittråkigt. Jag va tvungen att gå hem från skolan, för jag mår illa och har ont i magen och de känns inget bra alls. Vilken jäkla tid det tog att vänta på skolsköterskan då! jag väntade i över en halv timme. Frågade skolassistenten om jag inte kunde sjukanmäla mig där, men det fick jag inte för att jag inte är 18 än, då måste man ringa till föräldrar och så. Men inte ringde hon hem sen inte! haha

Aja sen har jag försökt att sova, men det får man ju inte! Det är hela tiden någon som ringer och vill något. Så då satte jag mig här och skrev dansuppgiften istället. Värsta bra, nu kan jag stryka en grej från min milslånga läxlista i alla fall.

Ät inte för mycket ipren! är mitt nya motto (eller nåt). Vi misstänker nämligen att jag genom det totalt har pajat min mage och nu mera har typ magsår eller nåt. Inte kul! Men men, det finns ju mediciner för sånt. :) Tur det, jag måste ju dansa!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Arma stackare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback