äntligen helg

Ja, de där jag skrev sist om att plugga gick det ju inte så bra med. Tyskan ringde efter kanske en kvart och ville hem. Hon hittar inte än, så det va bara att bege sig till katedral. När vi kom hem höll mamma redan på med maten, värsta skönt att slippa göra den själv.

Sen va de dags för Singstar-kväll hos Adam. Trevligt. Vi körde lite olika låtar, tyskarna och svenskarna. Men det va mycket trevligt folk där. Fick höra förresten att "Boten Anna"-låten har kommit till Tyskland för kanske en månad sen. Nån mer än jag som tycker den är skapligt sönderlyssnad? För dom är den ny.. haha

Men men, nu tänkte jag gå och sova. Eller gå och gå, jag sitter ju redan i soffan som är min säng för kvällen. Jag har 11 underbara, efterlängtade timmars sömn framför mig...

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håller tummarna för att det går bra för dig och dem som dansar för dig idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback