dansuppvisning + kakbuffé

I dag va det dags för mina elevers dansuppvisning. Dom va jättenervösa, och jag med måste jag erkänna. Men det gick så bra, jag är jättestolt! Kan inte fatta att det faktiskt är jag som har lärt dom det där. :P

Direkt efter dansuppvisningen bar det av mot Vadstena och kakbuffé för mig och Magdalena (tyskan som bor här nu). Supergoda kakor! Men jäklar asså, man ick lite ont i magen efteråt.. Så vi tog en liten promenad i Vadstena och kollade naturen typ. Mysigt! Fick värsta sommarkänslorna av vattnet, solen och värmen i den lilla söta staden.

Sen i kväll har vi bara snackat och kollat på björnbröder. Vi letade efter en film med tysk undertitel, men de fanns visst inte. Så vi tog en barnfilm istället, hon kan ju en del engelska och svenska. Men, men, nu tänkte jag väl gå och sova.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Har aldrig provat kakbuffén, men den lär vara god och Vadstena är fint.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback