Helgen som gick

Ja då har en helg till passerat då. En lång-helg faktiskt. :) Underbart! Det hände en del den här helgen me.. Kan väl berätta lite i sammanfattad form..

Har faktiskt varit hemma och tagit de riktigt lugnt en hel del.. Stolt! Gjorde i princip inget (beror väl lite på hur man definierar inget, men men..) onsdag kväll och hela torsdagen.

Sen efter två dagars slappanda blev de inget mer me de. haha Det va först fika me nåra i skolan på Ciccolata. Va länge sen jag va där, absolut ett av mina favvo-fik. Men Wayne's har godare latte haha. Men de va trevligt va de :) Sen på kvällen va de fest, som vanligt.. Lite segt i början, men de blev riktigt trevligt. Jag hade en bra kväll i alla fall!

På lördagen gick Lisa, Alex och jag till stan och kollade Kårtegen. Värsta kul :P Den kvällen va de tänkt att Alex och jag skulle hänga på Millan till nån balkanfest, men de verkade rätt dött när vi kom dit (vi va väl för tidiga som vanligt) så vi drog in till stan och satte oss på Steve´s. Där satt vi och fika me varsin filt (de blev ju kallt!) i typ tre timmar. Sen kom vi hem vid ett och avslöjade för Mia att vi hade lurat henne totalt hahaha. Vi låg och fnissade i sängen nåra timmar (dubbelsängar e fan våran grej, Alex!) haha sen sov vi...

På söndagen va de seg-dag igen (!). Men de blev lite beachvolley (typ) i trägårn och sen på kvällen va de dags för Da Flow's roadtrip! Dom e sååååå grymma! Om man ändå vore så bra på att dansa... haha Riktigt bra va de iaf. Ni som inte såg de missade något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback