jag vill inte plugga!

Fasen asså, vi har verkligen en killer-vecka i skolan nu. Fick reda på ännu mer som måste göras den här veckan i dag, jag pallar inte! Tänkte att nu när alla danser är klara kan jag äntligen pusta ut, vila upp mig och kanske till slut göra något åt min stressmage. Men nej, det va visst att hoppas på för mycket, för alla lärare har blivit galna och lägger värsta proven just nu, samma vecka. Det går inte! Så nu måste jag verkligen börja plugga, det får inte gå så där dåligt som de gjorde på svenskaprovet idag. Så det är bara att sätta igång! Ska nog ta en liten powernap först bara så jag inte somnar över läxböckerna... Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ajdå, hjälpte inte att jag höll tummarna... Det går bättre på nästa prov ska du se.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback