jäklar va de händer grejer helt plötsligt..

I dag har jag till slut varit lite duktig och ringt en massa och börjat fixa med allt som behöver fixas. Jag har bokat tid hos frisören imorrn, så äntligen ska mitt hår bli lite kortare. Det har behövts klippas länge... Sen så ringde jag optikern och fixade tid för synundersökning också. (ja, jag ska få glasögon och linser! Mardröm, mardröm..)

Sen så måste jag gå till Aktiv Ungdom imorrn också och kolla med alla workshops jag har planerat i sommar, vi verkar ha tänkt lite annorlunda.. Och nu så fick jag ett mejl där det står att jag har somarjobb också! Eftersom jag inte hört något så har jag ju gissat på att jag inte haft något så jag har börjat planera annat, men nehe nu ska jag visst jobba typ hela sommaren.. Det är ju alltid bra med pengar, men jag vill ju ha kul i sommar, inte bara jobba ihjäl mig.. Så nu ska jag väl hålla på och fixa och välja och greja så sommaren kan planeras.. tyvärr ser det inte ut att bli nåt P&L! :( Jag vill ju dit! men som sagt, jag måste ju jobba... Så det är lite rörigt i mitt huvud just nu! Egentligen skulle ju jag plugga en massa till franskaprovet på onsdag i dag, mitt betyg hänger ju på det provet..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det är inte så farligt med glasögon, jag lovar, du vänjer dig fort. Linser kan jag dock inte uttala mig om, har aldrig provat sådana.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback