Jobbig vecka

Jag som alltid säger att jag ska lugna ner mig och så va.. Tjena, säger jag bara. Den här veckan är det ju dans, dans, dans eftersom mina elever har uppvisning på lördag och jag själv har två uppvisningar på söndag. Massor rep inför det. Sen har man ju allt det vanliga med skolan, språkläxor hela tiden. Som om det inte skulle räcka för att det skulle bli en jobbig vecka så är det dessutom så att tyskarna som bor här i en vecka kom nu. Så då är det ju en till jag måste hålla koll på och typ underhålla hela veckan. Hon tar ju inte direkt för sig och hittar inte hem heller. Så just nu måste jag hålla på och ringa runt och kolla lite hur de blir i helgen, ingen verkar ju veta nåt.. Men men det löser sig! Vet inte ritkigt hur jag ska hinna med att träna på danserna bara. Det mesta sitter rätt bra, men en del på My Love-dansen måste jag verkligen träna på... hmm

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du klarar det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback