lugn helg... men tråkigt!

Om nån frågar vad jag har gjort hittils i helgen (den är ju riktigt lång den här gången, wohoo) så svarar jag att jag övar mig på att ta det lugnt. Vilket egentligen betyder att jag i princip inte gör något.. Eller ja, jag har ju vart hos optikern, tränat, kollat på lägenheten, handlat mat och vart på långpromenad. Men det är ju typ ingenting. Jag är ju van vid att inte sitta still i mer än en kvart! Men det är väl bra träning det här då... haha Det är så tråkigt bara! Men resten av helgen blir roligare. Det ska bli fika me klassen, fest, dansföreställning och förhoppningsvis lite shopping.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Har du tråkigt kan du få byta lite med mig, du kan få packa kombiväskan och sucka över allt som inte får plats eller läsa uppsatser så du nästan somnar framför datorn eller svettas lite över termer till tentan... Nej, fortsätt att ta det lugnt du, övning ger färdighet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback