Mitt hår är borta!

Som tidigare nämnt så va jag hos frisören i dag. Tycker alltid de e så förbannat svårt va man ska ha för frisyr. Men i dag när frisören föreslog typ page (har fått de förslaget typ 4 ggr tidigare) så tänkte jag att va fan, vi kör på de då. Den här gången så va de nämligen en lite längre page hon visade. Dessutom klippte hon upp lite och rundade av lixom där framme. Men mitt hår är borta! Det är för kort! Alla andra säger att de e fint å så, men de e väl att jag inte är van. Jag vill ha tillbaks mitt hår!

En bild me min nya frisyr kommer förhoppningsvis senare...

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Fy vad jobbigt, det är därför jag aldrig vågar att låta någon klippa bort mer än det slitna, det räckte med att jag permanentade mig en gång. Det kommer att växa ut ganska fort i alla fall, även om det kanske inte känns så. Hoppas att det känns bättre snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback