oh no!

Fick nyss ett brev hem från min framtida tyskalärare (hon jag ska ha i setg 5). Tydligen har datumet för våran resa till Herborn blivit ändrat. Vi skulle ha åkt vecka 41, men nu blir det visst vecka 40, den helgen fyller jag 18! Jag vill ju inte va i Tyskland och fira min 18-årsdag.. Jag som skulle ut på krogen och sen bada i en fontän och allt möjligt. Nehe allt sket sig just.. Men jag får väl se det som att jag får fira i en hel vecka istället! För NÅT måste man ju fira på rätt dag i Tyskland och sen så vill ju säkert alla fira när man kommer hem. Ja, det kanske blir bra de ändå då :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Gissa om de kommer att sjunga hoch solst er leben för dig =)

Postat av: Anna

nja, dom kanske sjunger zum Geburtstag viel Glück istället ;)

2007-05-30 @ 12:16:50
URL: http://anniiizen.blogg.se
Postat av: alex

mm lätt att vi ska festa när du kommer hem:P

2007-05-30 @ 12:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback