oljud!

Mina grannar håller på å renoverar sitt badrum, IGEN! Det va inte alls länge sen dom gjorde det (kommer ihåg hur jäkla mycket oljud de va då) men nu e de tydligen dags igen. Jag har ju spanska-prov imorrn! Och jag har verkligen inte pluggat något alls så jag måste plugga nu. Men det är ju liiiite svårt att koncentrera sig när de e nån som borrar i väggarna på våningen över!

I morse förresten tog jag ju lite sovmorgon och tänkte snooza i en halvtimme eller nåt (tar alltid så lång tid för mig att ta mig upp) men nej d¨va de dags att hamra lite på övervåningen. Dom höll inte på så länge så jag höll nästan på att somna om, men då börjar dom borra! Så det va ju bara att kliva upp, får ju verkligen ingen ro där...

Fasen, jag måste plugga spanska, vill inte få bara G eller nåt... Måste plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback