seeeeeeegt

Så himla seg dag i dag! Först va de nationellt prov i matte b i morse. Gick väl rätt bra tror jag. Fast de kunde ju gått bättre. Hoppas på vg iaf.. Sen gick Alex och jag på stan lite och köpte godis till våran lilla resa till Oskarshamn imorn. Kan ju behövas lite uppiggning när man ska sitta i den där minibussen! (ja större bus behövs inte till vår lilla klass) När vi inte hade nåt att göra passade vi på att gå och kolla lite på Gina Tricot och H&M. Där är de ju alltid så mycket folk och nu när vi råkade va på stan innan tolv så kan man ju passa på när de inte är så mycekt folk tänkte vi. Ingen bra idé, nu känner jag ju bara ett enromt behov av att shoppa! Hittade massor snyggt!

Eftersom de två språken jag skulle ha efter matteprovet är inställda idag så har jag nu inget direkt att göra heladagen. Egentligen borde jag ju plugga tyska, skriva novelldispositionen och plugga dansteorin. Men de e ju så tråkigt! Och jag börjar verkligen bli spytrött på att plugga. Har ju pluggat mer senaste två dagarna än vad jag har på hela den här terminen. Det är verkligen inte kul!

Borde springa också, mitt lilla miniuppehåll i träningen för att låta kroppen vila borde liksom vara över nu. Men jag orkar inte, jobbar stenhårt för att håla ögonen öppna just nu.. Sen så har jag väl käkat liiiite för mycket godis så jag kommer ju få kramp som fasen. Så de får bli om en timme eller två. Efteråt har jag tänkt att ta värsta långa, mysiga badet också som belöning.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ta det lugnt så du inte skadar dig till sommaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback