sjuk i dag oxå + Justin

Ja, jag är hemma och sjuk i dag me.. Vet inte hur ont i magen jag har egentligen (går rätt bra just nu) men eftersom jag inte direkt missar något i dag tänkte jag att de e bättre att va hemma i dag och kunna gå i morrn för då börjar pa:t på katedral och då MÅSTE jag gå. Jag planerar att gå en liten minipromenad senare så jag märker om jag klarar det eller om jag fortfarande har för ont i magen.

Jag och Alex har fixat biljetter till Justin Timberlake! Helt sjukt, det är ju totalt slutsålt. Men en kompis kan inte gå för han ska jobba, så dom biljetterna kan vi köpa svindyrt, annars så finns det ett bussbolag som har 4 platser kvar till Justin (eller dom hade de i morse iaf) så om jag bara får tag på Alex, hon svarar inte på mobilen, så kan jag ringa dit och kolla hur dags bussen går från Linköping. Bara den går efter 3 så kan vi åka me dom istället! Mycket enklare och mer för pengarna :P Problemet är ju bara att jag har dansworkshop då så om bussen går tidigare går det absolut inte att åka med dom, då måste vi åka tåg eller fixa skjuts. För jag måste ju va hemma onsdag morgon och ha dans igen! Kommer ju va himlans pigg då...


I'm bringing SexyBack... YEAH!

Justin och Timbaland är mina husgudar! :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Bäst att du tränar så att du kan dansstegen i sömnen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback