sjuk

Jag har ont i magen. Jätteont. Men ändå inte så ont som jag hade i går, då om jag skulle sagt hur ont de gjorde på en skala 1-10 så va det absolut en 10a. Nu är det väl mer en 5a. En 7a när jag går, men det är iaf lite bättre :) Har varit på akuten i 3 timmar med mamma. Det va typ ingen kö så vi fick komma in efter en halvtimme eller så. Men sen skulle dom fråga en massa, trycka på magen och ta en massa prover. Sen, 3 timmar senare, vet dom inte vad de e som e fel så jag får åka hem och vila mig. Blir det värre eller jag får feber ska vi komma tillbaka. Jaha ja, då är det väl bara att vila bort det som vanligt då..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du måste sluta stressa, problem med magen är det värsta som finns.

Postat av: Anna

det här är inte på grund av det, det är nåt annat..

2007-05-28 @ 16:08:13
URL: http://anniiizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback