ska man va så här trött??

Visst, det är måndag, man har haft långhelg och vänt på dygnet totalt (har inte somnat före 3 på nåra nätter..) men de här är ju inte normalt! Jag har ju faktiskt vilat i två dagar (ons-kväll och tors) och inte gjort typ nåt i jobbigt idag alls. Jag borde va pigg! Har till och med druckit lite kaffe (har börjat me de alldeles för ofta nu för tiden) men ändå kan jag knappt hålla ögonen uppe. Jag som skulle plugga spanska och helst skriva min svenska-novell.

Nej, det får nog bli att slänga mig i soffan framför nåt skitprogram. Har ju ingen aning om vad som går. Har ju inte haft tid alls att kolla på tv, så de spelar ju ingen roll vad de e. Nej nu ska jag bli en soffpotatis haha

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback