Stockholm i går

Som vanligt när de har hänt rätt mycket så tänkte jag sammanfatta i en liten lista. :)

Godast: Chokladtryffeln köpt på Petit Boutique de Chocolat i Gamla Stan.
Somrigast: Definitivt jordgubbsshaken på Yoghurtbaren i Gallerian. Tänk dig själv, frozen yoghurt-glass blandat med massor jordgubbar. Så gott, sommar!
Desto mindre somrigt va vädret med alla regnskurar. Men det kan ju kallas svensk sommar då!
Antal latte: Noll! Jag får ju inte dricka kaffe p.g.a. min mage så de fick bli sockerkick istället!
Shoppat: Ett par örhängen bara. Vi åker ju alltid till Sthlm i fel del av månaden..
Tråkigast: Filmen på wasamuseet som dessutom va på tyska. Gäääääsp...
Roligast: Det va nog när alla tyskar på bussen började skrika som galningar för dom såg en älg brevid vägen. haha
Mysigast: Restaurangen i Gamla Stan. Tror den hette typ Sally's eller nåt. Supermysig inredning, med jättefin fondvägg och väldigt god mat.
Tjatigast: Ooa hela natten som tyskarna tyvärr hittade en skiva med och spelade minst fyra gånger på vägen hem i bussen och alla va tvugna att sjunga med. Att dom inte tröttnar!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Den låten är bra, jag förstår dem =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback