tjoho

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om, så jag snodde den här från Lotty :P

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
haha nae.. vill inte de direkt!

2. Har du sett din bästa vän gråta?
aaa

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
när jag va liten kommer jag väl inte ihåg.. men nu tar jag de mesta! haha

4. Vad åt du senast?
en svart mini-toblerone

5. Har du fått någon komplimang idag?

haha aaa

6. Har du varit med i en rättegång?

nae, det blev bara en förundersökning. jag va målsägande asså!

7. Är du polare med grannarna?
inte direkt... haha

8. Vilka språk pratar din mamma?
Bara svenska och engelska. Det blir alltid jag som får prata när vi är utomlands!

9. Vilka länder har du bott i?
bara här i sverige

10. Senaste piercingen?

hål i öronen räknas inte va?

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
ja jäklar, de va nog rätt länge sen..

12. Gay?

nae de skulle jag inte vilja påstå!

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
hmm aa...

14. Har du äggat någon?
nee

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
haha ne, men de kanske blir nån som får de i present haha, bra ide!

16. Har du varit på stranden?
ja de har ju hänt..

17. Har du haft en stalker?

beror väl lite på hur man definierar stalker, men nae..

18. Minns du dina/din musiklärares namn?
ja, varenda en faktiskt..

  19.Hur bra är din syn?
ja, jag håller ju på att skaffa glasögon... och linser!

20. Har du varit på ett party?
ja jäklar i mig, de har jag :P

21. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
nej tack. lockande, men jag tror jag skippar de.

22. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?

att jag faktiskt inte har nån bror, så vem fan har lurat dig?

23. Har du varit utomlands?
ja, många gånger :)

24. Har du sett din bästa vän naken?
haha vi har ju gympa i skolan....

25. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
jag har bara varit på två och det ena va skittråkigt eftersom jag inte kände dom som gifte sig...

26. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
jo skapligt! men jag e inte så våldsam... :P

27. Var är dina syskon just nu?
hon sover så sött i sin säng haha

28. Vad var den senaste drömmen som du minns?
jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer!

29. Vem ringde dig senast?
Orhan! hahahahahah

30. Vilken tid gick du upp imorse?
vid elva.. fick ju inte somna om för Alex!

31. Vad ska du göra i helgen?
ja helgen är ju ganska slut nu...

32. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hehe. Kan du de? Kram
(sorry, hoppas de e okej me dig att jag skrev de hahaha)

33. När var du riktigt sjuk senast?
de va faktiskt länge sen! vid nyår tror jag..

34. Vem är den senaste kändisen du tog på?
jag vet i fan..

35. Vad finns i din bakficka?
Ingenting

36. Har du färglinser?
nope

37. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
fnisade me Alex haha

38. Vad är det första du gör på morgonen?
kliver upp och gäspar..

39. Vad ska du göra efter det här?
käka

Kommentarer
Postat av: Lotty

Thihi, glad att jag kan vara till hjälp när man har tråkigt :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback