trött?

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Sitter här för jag inte alls känner för att sova. Men samtisigt borde jag gå och lägga mig, det går ju inte att sova så länge på morgonen här i soffan, för det blir så varmt och ljust. Men jag har så tråkigt och är inte ens trött! Eller ja, jag är ju inte så trött så jag knappt kan hålla ögonen öppna, vilket jag har varit den senaste tiden och liksom vant mig vid. Men nej, jag får väl öva på att sova när jag bara är lite trött då..

Jag blir så trött på allt. Det är så svårt att veta hur man ska göra! Det känns som att alla alternativ bara är fel.. Och hur ska man veta vem som snackar skit och vem som är ärlig? Jag blir galen! Skulle helst av allt bara lägga mig under mitt täcka och inte vakna förrän nästa helg eller nåt och hoppas på att alla problem är lösta då.


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du såg pigg ut på uppvisningen i alla fall =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback