Brumma bil :)

I dag har jag varit ute och kört bil helt ensam för första gången! :) De va så sjuuuuukt kul! :D :D Måste jag absolut göra oftare.. :P Redan imorrn är de ju dags igen, blir Norrköping då me mina chicas :) Ska bli grymt kul och jag kör fasen mycket hellre än att supa :P Så värt de :)

Det har inte blivit myket plugg den här veckan... I måndags va det ju dans, sen va jag trött, men gjorde ändå lite. I tisdag fyllde pappa år, INGET plugg och igår tog jag ju körkort så då har jag ju lite annat att tänka på. I dag kände jag för att köra bil och helt ärligt, den här veckan skiter jag i skolan HELT känner jag. Va riktigt duktig förra veckan så nu pallar jag inte mer. Dessutom är det ju typ tre prov och två inlämningsuppgifter i veckan sen fram till jul så nån mer vila innan jullovet blir de ju inte... SUCK. Gäller att ta vara på dom små luckor man nästan får... :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du är mycket modigare än mig, jag skulle aldrig våga köra i Norrköping...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback