lovet är sluuuuut

Ja, då har man gått första dagen i skolan efter lovet då. Jag är inte alls redo att börja, känner mig inte direkt utvilad heller... Och de börjar ju bra! Först ska vi börja läsa en till bok i tyskan och kollar på en film så jag håller på att somna, sen är de dags för naturkunskap och jag va sjuk på provet så jag tänkte bestämma en tid då jag kunde göra de, men nehe nej, jag MÅSTE göra de idag, sista chansen liksom. Så får man väl inte säga om jag har varit sjuk!! Så de gick så dåligt så de finns ju fan inte.... Hoppas på G på provet så får jag väl jobba på som fan under resten av kursen, för jag vill fan ha bättre betyg än så i naturkunskap!

Sen va de dags för körlektion, jag lyckades att inte somna i soffan så jag kom dit i tid :) Gick riktigt bra idag faktiskt, så det börjar kännas bättre och bättre inför uppkörningen. De är bara tre veckor kvar nu! :O

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det kommer att gå bra ska du se.

Postat av: Lotta

Jag har lite mer än 3 veckor kvar till uppkörningen..

mm, surt att lovet är slut, skulle gärna ha en vecka till!

2007-11-05 @ 17:19:51
URL: http://lottie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback