Måndags-stress!

Usch, då va de måndag igen då. Är inte de den absolut värsta dagen? Eller kanske tisdagar..? Njae, måndag vinner nog för mig. Börjar dagen utan sovmorgon (som min syster alltid har, morr) och två timmars tyska. Kan inte bli en värre start! Känner mig verkligen mycket tröttare än vanligt och glömde bort att dricka kaffe, är lika med katastrof om jag ska klara mig genom tyskan med Margareta.. Jag höll på att somna sittande jag vet inte hur många gånger... Och det fortsatte bara på naturkunskapen. Dessutom så vaknade jag med så sjukt ont i halsen (typ stämbanden) så jag har i dag belagt mig själv med pratförbud (ja, mamma hade väl lite med det att göra..). Så jag kan inte ens hålla mig vaken genom att prata! Inser då när det är dags för franska att de är lika bra att jag går hem och sover en timme så jag inte somnar på körlektionen. Vore ju inte så snyggt att köra på nån för att jag somnade! Säger bara som Emma: Jäkla tur att det finns dubbelkommando då :P

Nej usch, måndagar gillar jag inte. Dessutom har jag ju gjort dom extra stressiga genom att alltid ha körlektion då och inte så långe efter det danslektion. Kommer hem vid halv sju ungefär! Så det känns himlans gött att det är sista måndagen jag har körlektion nu :) Behöver faktiskt lite mer tid har jag insett :P Nu sk ajag ta och dricka en stor kopp kaffe och pallra mig iväg till körksolan snart.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Usch. Måndagar är hemska. Jag började skolan kl 12 idag. Gick upp 8 för att Lena skulle med bussen halv 10, och körlektion halv 11!! Men tyskan måste nog vara det allra värsta som finns. Starkt av dig att inte somna där!

Postat av: Lena Petersson

Lycka till!

2007-11-12 @ 14:49:39
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback