Vaaaad göra? :P

Jaha då hamnade jag här igen då :P Körlektionen gick skit, jag körde för fort och missade en del grejer... SKIT OCKSÅ de e ju bara två veckor kvar. Paniiiiiiik!!! Så nu ska jag tvinga mamma att köra med mig MINST fyra gånger den här veckan! :P

Sen vid fem så har jag danslektion.. Street för småbarnen. Eller ja, SÅ små är dom inte, men ganska :P Känns ju skitkul att bara sitta här och glo och inte kunna göra nåt vettigt eftersom jag bara väntar på att få har en tråkig lektion. (är hos pappa just nu, men är ju hos mamma den här veckan så alla mina grejer är där) Jobbigt värre när de finns typ tusen gejer jag borde göra... Suck. Men ja ja, nu är de ju bara 25 minuter kvar tills jag ska gå :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det ordnar sig ska du se.

Postat av: Lotta

High5 för misslyckade körlektion idag!!

2007-11-12 @ 19:13:55
URL: http://lottie.webblogg.se
Postat av: Anna

Oh no! du me?? De är för vi börjar bli nervösa.. :P

2007-11-12 @ 20:09:27
Postat av: Lotta

Jag är inte sådär jättenervös än.. Eller, det pirrar ju lite när jag tänker på hur nära det egentligen är :p men annars är det lugnt :p Din är ju något närmare än min!

2007-11-12 @ 20:36:29
URL: http://lottie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback