Alex fyllde 18 i går!!

Yes, äntligen blev min lilla älskling 18!!  No more mobbas för att jag e 18 och inte hon :P Men det skulle så klart firas! Emma, Millan, Annika och jag mötte dom andra på 55an vid tio. Där tog vi varsin drink och tequila-shot och träffade en jäkla massa folk vi känner :P Gick sen vidare till Plaza, askul! Inte smockat me folk, men hey de räckte åt oss! Skaka rumpan hela natten :P Och mycket snack me mycket folk hehe.

Efter lite käk tänkte vi dra hem till mig och sova, men vi mötte nåra snubbar på Ågatan som inte tyckte vi skulle hem redan då, så de blev efterfest hos en i ryd! Blev kvar där till typ åtta, lååååång natt.. Men jäkla kul va de!! xD



Some things just have to happen... Cry it out and move on. Who said that life was going to be easy?

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ta det försiktigt, tänk på att alkoholen förstör kroppen och dansförmågan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback