Baka, baka..

I dag (eller i kväll..) har jag bakat en massa inför imorrn. Då ska jag nämligen ha tårtkalas, så i dag har jag bakat bullar som blev grymt goda och muffins som blev lite torra, men goda dom med :) Får se om jag känne rmig lite hurtig imorrn och gör lite chokladbollar, annars kan de ju räcka ändå! :P

Jag har värsta lugna kvällen (för mig är att laga mat, baka och diska värsta lugna kvällen..) Behöver vila upp mig lite känner jag. Är stenförkyld och det blir bara värre.. Dessutom behöver jag sova ut lite, har inte sovit mer än sju timmar inklusive att vakna minst två gånger sen innan Tyskland! Så jag är typ så trött så jag är medvetslös i skolan, håller inte i längden direkt.. Så i kväll är jag hemma och vilar upp mig så får jag ha roligt imorrn :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Skönt att vara hemma och ta det lugnt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback