Det ser mörkt ut.. :(

Två dagar kvar till dansworkshopen och jag är fortfarande sjuk! Nej, nej, nej!! Jag gick ju bara hem för att jag kände mig väldigt förkyld, så jag skulle ju vara tillbaka senast onsdag, trodde jag ja! Hade feber i går, men den va borta i morse i alla fall. Men jag är fortfarande helt sänkt.. Så imorrn kommer jag inte till skolan heller, vi får hålla tummarna för ett mirakel så jag vaknar någorlunda frisk på fredag. Jag hade ju planerat att hjälpa det hela lite genom att proppa mig full med c-vitamin, men i måndags gick jag ju till pappa och han har inga såna där tabletter.. och ingen apelsinjuice! Så jag får klara mig med vitlök, honungsvatten och te.. Gjorde nydd lite dipp till gurka och jag hade nog i liiiite för mycket vitlök, jag håller ju på att avlida bara av att äta dom! Men om det gör så jag blir frisk snabbare är det absolut värt det!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Stackars, stackars dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback