lov :)

Japp, höstlovet är här!! Jag vet att jag redan har varit ledig i två dagar, men det är ju nu det riktiga lovet börjar, förut va de ju bara helg :P Hittills i dag har jag klivit upp redan halv tio (jag tycker de är för tidigt när man har lov..) för att gå till frisören, käkat lunch (köttfärsen vi åt i går också, helt sjuuuukt stark) och sovit i soffan. Har man lov så har man! Jag har egentligen hur mycket läxor som helst jag måste göra till veckan efter lovet, men det känns så långt bort så de sktier jag i! Nu väntar jag bara på att klockan ska gå lite och Alma palma ska höra av sig så vi kan ta en fika :) va hur länge sen som helst ju!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Skönt att ha lov, själv sliter jag med kursböckerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback