Sjuuuk!!

I dag gick jag på tyskan, sen insåg jag att de va ingen idé att vara kvar i skolan, hostade bara sönder alla lektioner ändå. Så jag gick hem och la mig och sov två timmar, städade mitt rum och åkte till körskolan. Har bokat uppkörning i dag.. Är redan dönervös!! Men om vi har tur har lilla Anna körkort innan december är här :P

Nu har jag planerat att bara ligga nerbäddad i soffan eller sitta här med en filt om mig, dicka honungsvatten och proppa mig full med c-vitamin och vitlök så jag hinner bli frisk till lovet. Jag måste ju få dansa då!!

Kommentarer
Postat av: Lottie

Åhh, vad kul med uppkörningen, mindre kul att vara sjuk!! Men shit, vågar du tala om datum, eller väntar du med det, eller chockar du alla efteråt? :p

Postat av: Anna

Jag har inte bestämt mig för om jag ska säga än :P Men jag kommer nog inte kunna hålla tyst!

2007-10-22 @ 20:40:29
Postat av: Lena Petersson

Krya på dig, hoppas att vi ses på dansverkstäderna.

2007-10-23 @ 21:40:59
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback