The days go by...

Va snabbt tiden har gått! Sen sist har jag varit i tyskland, fyllt 18 och varit på krogen första gången lagligt :P Om jag skulle försöka sammanfatta lite då...

Tyskland: Gick väääldigt fort. Jag hade 16.7 kilo i väskan på vägen dit och 18.9 på hemvägen. (15 va högsta tillåtet ska tilläggas, jag har lagt ut 300 spänn på överviktsbetalning..) Kändes sjukt konstigt och ensamt i bland,men va också jättekul, värdfamiljen va jättegullig och jag har lärt mig en massa tyska. :) Men i vilket fall va de ändå jätteskönt att komma hem. Inte för att jag ville bort därifrån, men för att jag ville hem... Hem till Saras fest, min födelsedag, alla kompisar och få bestämma själv vad man ville göra. Fast jag saknade ju inte direkt skolan och läxorna.. Kolla in min
bilddagbok  så ser ni mer vad som hände där.

Krogen i lördags: Säger bara; jag älskar att vara 18! Va på plaza hela natten, de va så kul! De där ska jag fan göra oftare :P Kändes sjukt lustigt att visa leg me, är ju van vid att inte alls vilja göra de haha

Men men, nu kom Mia hem och ska ABSOLUT ha datorn... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Skönt att resan gick bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback