Workshop i dag :)

Yes, om en timme är Mia och jag på väg till jazz-workshopen med Bounce-Jennie. Ska bli sjukt kul! En av dom bästa workshopsen (heter de så i plural?) jag har gått påtidigare. Femtio minuter efter den börjar ju jazzen jag är lärare för också, så det blir en riktigt danssöndag! :)

I går va de tårtkalas. Annika, Matilda och Alex startade tävling vem som pallade äta mest, så jäklar vad dom åt! Tror Annika fick i sig 19 bullar och muffins och två tårtbitar. Jag som knappt pallade 4! Tävlingsmänniskor säger jag bara kan aldrig ge upp...

På kvällen satte vi oss på Steves och tog en drink och dom andra drack te. Vid elva hamnade vi i nåns lägenhet och vid ett gick Emma och jag till Plaza. En trevlig kväll :) Synd bara att mamma skulle bli så sur att jag va tvungen att åka hem vid två bara för jag ska dansa vid tolv i dag... Ja, ja de tar vi igen på fredag Emma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback