Avgång om en timme!

Väskan är färdigpackad (för läääänge sen) och den är inte alls överfull! Om en timme går bussen från resecentrum mot Skavsta. I kväll är jag i Tyskland. Vad konstigt det känns! Bara helt fel, likosm. Jag vet helt ärligt inte ens om jag vill åka längre... Men nu har jag inget val, det är ju 200 poäng det handlar om. Bara hoppas på att det blir roligt där! Det tror jag ju så klart det blir, bara det att vi kunde ju ha åkt en vecka senare eller tidigare eller nåt! Men men, i dag åker vi och det känns bara så....fel! Overkligt kanske är mer rätt ord förresten.. :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Lycka till!

Postat av: lotty

Usch, stackare.. Men du kan ju iallafall gå ut på fredag!! :)
Glöm inte Starbucks om det finns i närheten :p

2007-09-28 @ 17:26:22
URL: http://lottie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback