Hemska torsdag!

Usch, jag tycker verkligen inte om torsdagar..! Går i skolan 8.10-16.20. Det är inte mänskligt att gå så länge utan håltimme! dessutom har jag så jobbiga ämnen. Rättskunskap och allra sist har jag matte i en och en halv timme. Går inget bra på den lektionen! Skulle ju kunna överleva dan om jag åtminstone hann gå och köpa latte på en längre rast, men nej, sån lyx ska vi inte ha! :P

Men nu är det ju i alla fall bara imorgon kvar, sen är de helg!! Har faktsikt lite planer inför helgen för en gångs skull. Ska gå och se Ett öga rött imorrn, premiären! Eller ja, den har ju gått två gånger innan på dan, men premiärdagen i alla fall! Så jäkla gött me helg..

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Tänk på mig som slutar vid 17.00 och 18.30 och liknande under kursträffarna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback