plugg, plugg, plugg....

Japp, de är vad jag har gjort hela dagen. Efter Emmie och jag hade varit och intervjuat polisen hann vi inte till sita lektionen, så vid halv två va jag hemma. Då va de bara att sätta igång med läxorna! Har åtminstone hunnit med dom som är till imorrn, men det är en hel del kvar... Så det är bara att göra samma sak imorrn hela dagen! Men alltså 8 timmar en gång till orkar jag inte med...

I kväll hade mamma kräftskiva med jobbet så jag har stängt in mig på min systers rum med mina läxor och datorn. Inge synd om mig där, inte! :P

Snart är det helg! Och då ska jag viiiiila! :D

Om 9 dagar åker vi till Tyskland. Känns helt sjukt snart, vad hände??

Om två veckor och två dagar är jag 18!! Party på flyget, eller va säger ni? :P


Mycket att räkna ner till nu... xD

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jaa, och sen kommer teoriprovet och halkan och uppkörningen...
xD
Men eller hur att det har gått fort sen skolan började?

Postat av: Lena Petersson

Mycket att göra och mycket att räkna ner till, men tiden går fort.

2007-09-20 @ 17:02:32
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback