Studiedaaaaag! :D

I dag är jag ledig från skolan! SÅÅÅÅÅ gött :D :D Behövdes verkligen, i går höll jag på att somna hela dagen, även fast jag hade druckit en massa kaffe! :P Så i dag sov jag till tio, käkade frukost framför mtv (när hände de senast liksom, LYX) och så har jag varit på stan och växlat pengar och köpt presenter till dom jag ska bo hos i Tyskland.

Imorrn åker jag till Tyskland!! IMORRN, fatta va snart! Känns rätt.... lustigt. Va ju precis nyss som man gick runt och tänkte på allt man skulle komma ihåg, men de där va så långt bort... Nu är de här! Och som vanligt är de där så förbannat dåligt tajmat... Jag missar Saras fest och min egen 18-årsdag på en fredag och allt.... Men de blir nog roligt ändå! :)

Lunchpaus nu, sen är det bara att ta tag i att packa... Vad ska man ha med sig?!?! Att det ska vara så förbanant svårt att komma ihåg allt, för att inte snacka om allt som man egentligen borde lämnat hemma varje gång :P

Kommentarer
Postat av: Rose - Pink Rose Bloggen

Hoppas du får en trevlig dag! ;)

Postat av: Lena Petersson

Ha det så trevligt och ha en bra födelsedag.

2007-09-27 @ 15:45:53
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback