Suck...

Yes, äntligen så är läxorna som måste göras till imorrn klara. Så efter skolan imorrn är de officiellt HELG! Planerar en lugn helg nu faktiskt, pallar aldrig annars. Men vi alla vet ju hur det brukar bli me dom... :P Det jag vet att jag i alla fall måste göra under helgen är koreografera lite till inför söndag och dom läxorna jag har till på måndag. Jag har läxor i alla tre ämnen jag överhuvudtaget har på måndag! Så det lär ju bli en jäkla rolig helg de här... Ja ja. Thats life in the third year... :P

Om en vecka ska jag till Tyskland. Vad hände?!?!

Om två veckor är jag 18. Paaarty på flyget xD


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Om det är jobbigt så kan jag tala om att det är rätt besvärligt att råka skära sig på stearin också, pekfingret skriver mycket på tangentbordet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback