Tisdag, tisdag

Jag överlevde måndagen! Det måste verklgien va veckans hemskaste dag.. Skola, slutar visserligen tidigt, men det är ju första dagen efter heglen så de känns ju som om dagen aldrig tar slut.. Sen när jag kom hem va tanken att jag skulle packa mina grejer, städa mitt rum, hinna plugga i nån timme och sen träna. Huuuur tror ni de gick? Jo, när jag kommer hem käkar jag lite lunch, sen tänkte jag börja lite på boken som vi har fått i tyska, och så somnar jag i soffan! Jag somnade sittande så jag tänkte; okej, en halvtimme då. Sen vaknar jag upp halv fem!! Iiiiinte bra, så träningen va de ju bara att skippa så jag hann packa ihop och städa innan jag skulle skjutsas. Varför blir de aaaaldrig som man planerar?

I övrigt denna vecka kommer det inte bli mycekt bloggat. Jag har läxor, läxor, läxor så jag kan begrava mig i de om jag vill. Alla lärare ger oss läxor som om vi inte hade nåt annat ämne! Så nej, denna vecka (och troligtvis nästa) så har inte jag något liv. Det är hemskt, men thats life!


Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Det är farligt att inte sätta mobiltelefonen eller någonting annat alarm på väckning när man ska sova lite.

Postat av: lotty

FREEEEEDAG :)

2007-09-14 @ 13:10:34
URL: http://lottie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback