Vilopaus

Slutade skolan för en timme sen. Hade spanska sist. Alltid lika roligt med Manuella! Dessutom va jag skapligt pigg, för på håltimmen gick jag och Mills ner på stan så jag fick min ääälskade latte från Wayne's som jag är otroligt beroende av. Hur klarade jag nånsin skolan utan kaffe tidigare?

När pappi kommer hem (om typ en och en halv timme) ska vi först åka och kolla på möbler (måste ju ta tag i vardagsrummet och köket me) och sen ska vi till farmor och få mat. Här ska vi inte hålla oss hemma inte! Ni som känner mig säger ju jämt att jag e så förbanant upptagen, hela min familj är så! :P Blir i alla fall en massa bra övningskörning för mig. Hade egentligen tänkt gå och träna nu innan dom kommer hem, men jag har kommit fram till att jag ska köra på varannan-dags-träning för att inte paja kroppen igen..

Jag fyller 18 om fyra veckor och två dagar!! Tänkte bara att ni skulle veta de... :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Innan du vet ordet av är du arton.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback