Jag ska INTE till Spanien!

Okej, lika bra att ta de i klartext efter vissa kryptiska inlägg senaste tiden (även fast en del nog kunnat lista ut va de gäller), det har varit mycket att tänka på senaste tiden. Men i alla fall har jag kommit fram till ett beslut och blivit lite klokare på mig själv. Jag ska inte till Spanien. I alla fal inte nu. Jag vill inte. Jag vill inte ha det jobbet och jag vill inte va borta så länge. Jag kan åka nästa sommar eller i höst eller inte alls. Helt som jag vill. Det finns alltid möjligheter! Nu är det bara inte vad jag vill och jag skulle ha sån hemlängtan så jag skulle gå under. Nej, just nu vill jag annat med mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lottie

Jo asså, det är lite samma tankar hos dig som hos mig asså..

Postat av: Lena Petersson

Spanien ligger kvar =)

2008-04-15 @ 15:38:20
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback