long time no see...

Ja, de här hände ju verkligen inte igår.. Anna bloggar!! *wohooooo stor applåd*. Har inte orkar, velat eller direkt haft nåt att skriva om. Inte för att det inte hänt något, men orka komma på hur de ska skrivas. Så de har inte blivit nåt förrän nu.

Eftersom de är onsdag i dag hade jag ju som vanligt tre timmar och 40 minuters håltimme mitt på dagen (råkade utökas till fem på grund av kvarglömda böcker i skåpet på Folkunga, jag har spanska på Berzan), det ovanliga va dock att de hade även resten. Så i stället för det halvplanerade mathandlandet och prova klänning så blev det en tur på stan. De fanns så sjuuuukt mycket snygga grejer överallt (ska tilläggas att lilla jag inte shoppat på nån månad så jag lider även av enorma abstinensbesvär haha). Måste hitta lite tid nånstans då jag kan få me mig Mia på stan så ska vi göra lite seriös shopping! (Svedén-syrrorna på stan brukar va sjukt effektiva shoppare, speciellt på söndagar av nån mysko anledning).

Va på Barista och upptäckte att dom har värsta goda frukosten (värsta á la sex and the city :P) innan elva alla dagar (har jag för mig), så jag blev gaaalet sugen på att ta en frukost på stan nån helgmorgon vid tio, nån som tycker de lät som en bra idé?? :P

Prova klänningen till bröllopet blev av efter skolan i stället. Den kommer bli så fiiiiiin :D grymt snygg färg har vi valt me :) Fast jag kommer typ se ut som en nunna brevid Mia och Rebecka haha. Aja, får väl se de som att vi faktiskt är i en kyrka och jag leker den äldre och mognare eller nåt xD hahahah

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Har inte heller tid att blogga nu. För mycket pluggande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback