sommar idag IGEN! :D

Vilket fint väder vi har nu för tiden! Så där så man blir alldeles glad och inser att de finns hopp och att studenten snart (väääldigt snart) är här!

Jag har spenderat den fina dagen idag precis så som sommardagar ska spenderas. Skrev först klart NP fort som fan (en timme tog de bara, men jag är grymt nöjd med min insats) och drog sen ner mot stan me Emmie och Annika. Min och Annikas stora plan va att shoppa upp alla våra pengar (va så sjuuukt länge sen jag shoppa) men de blev inte riktigt som vi tänkt oss. En tröja blev de för mig i alla fall. :) Lite senare kom Millan och Sara och joinade. De blev lunch på George's, efter en massa slantsinglande av Sara. Lite kaffe till mig och en glass på Bosse's och sen blev de att sitta i solen i domkyrkoparken hela dagen me en massa olika folk som kom och gick lite som dom ville. :P Sjukt najs va de! :D

Dans snart, nu börjar de bli bråttom! Sista gångerna i dag och imorrn innan dansuppvisningen på lördag. Panik? Ooh nej, inte jag inte. Jag har bara totalt råkat glömma bort att öva in alla steg jag inte kan. Bra Anna!



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vi ses på lördag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback