Två dagar kvar..

Jaa, jag vet att julafton är om tre dagar, men har mina skilda föräldrar blir de alltid julafton två gånger om året och i år råkar den första inträffa den 23e. Så för mig är de jul om två dagar. Helt sjukt galet snart! Men precia alla julklappar till släkten är faktiskt klara så de känns rätt okej :) Förutom all mat som ska lagas, men jag har ju faktiskt fått ledigt i hela tre timmar för att hinna me de (självklart inte hela dagen, gå upp klockan fem och sen försöka va pigg hela dagen och leka me barn är ju the shit!)

Så eftersom jag jobbar fram tills dess och inte är en allt för duktig bloggare ville jag bara säga:

GOD JUL!!

Kommentarer
Postat av: Millan

God Jul på dej med! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback