Vaken igen..

Borde väl sova som vanligt, men jag är så klarvaken och jobbar sent imorrn så skit samma!

Gjorde nyss ansiktsmask så jag är len som en bäbis i fejjat :D Luktar fejkjordgubb och en massa andra kemikalier me, men lent är de!

I övrigt har nu mina chefer kommit tillbaka. Gittans närvaro har däremot hittills bara varit genom telefonen och i går fick vi reda på att christine tydligen ska vara kvar över jul så de ska nog fortsätta så. Sjukt bra tycker jag! :D Kanske går att stå ut ett tag till där då :)

Alla julklappar är inhandlade med nio dagar kvar, måste säga att jag är grymt stolt över mig själv, har aldrig ens börjat vid den här tiden annars! Eller ja, jag har ju en person kvar och de är ju förbannat svårt, för el muppo Andreas önskar sig inget så jag har inte en jävla aning om vad han ska få! Så de kommer nog ta ett tag till innan jag kommer på nåt.. :P

I övrigt: Nyfixad ipod, ont i foten, förkylning som bara börjar om igen, ledig idag, ons, tors, fre och lör. Inte ett skit planerat dessa dagar. Ibland känns de rätt bra ändå, synd att klaga!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej!

Tack för den fina kommentaren, jag är jättenöjd med mina tänder. Om jag inte minns helt fel så är dina tänder underbart perfekta de också!!! Mina tankar går direkt till Hollywoods alla filmstjärnor med sina fixade leenden, fast ditt är ju äkta! puss&kram! God jul btw!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback