107 dagar kvar!!

Ja ni här händer de inte mycket...! Kanske borde lägga ner de här helt?? :P Aja får väl se..

Sportlovet va underbart, lugnt, asroligt och otroligt oambitiöst. Varför måste loven jämt ta slut så jäkla fort?! Meeeeeeeer lov!! A de kommer ju ett nytt om fyra veckor, bara att hålla ut :)

107 dagar kvar, till vad kan man ju undra då? Till studenten så klart!! Fatta va lite! Snart är de inte ens 100 dagar, snart står vi där på trappan. :D Och de där jag tidigare har skrivit om nerförsbacke, snacka om de!! Typ hälften så mycket att göra i skolan och den enda dagen jag inte har miljoner håltimmar, sovmorgon eller sluta skittidigt är torsdagar, så jäklar nu är de najs :D Så jävla sweeeeeeet att tyskan är slut :D :D :D


"Party like a rockstar I shake millions"
Lazee - Rock away
Ge mig helg, ge mig ett party NU!!

Kommentarer
Postat av: millan

Oo, jag diggar den där låten :P

Postat av: Lena Petersson

Dansar du också till "Go girl"? =)

2008-02-27 @ 22:06:11
URL: http://blogg.passagen.se/ladyblac
Postat av: Anna

Nej, vi dansar till "they wanna know" med Adam Tensta. Vet att de där citatet är lite likt, men det är en annan låt, med nästan samma text.

2008-02-28 @ 09:44:26
URL: http://anniiizen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback