Aktivitet? haha

Jag läste nyss mitt senaste blogginlägg för fyra veckor sen där jag skrev att de hade blivit mycket aktivitet här helt plötsligt. Den sket sig ju ganska snabbt sen då kan vi ju konstatera! :P Men jag har inte hunnit, inte orkat eller inte haft nåt att skriva om...

Har haft en grymt lugnt helg. Va lite filmkväll hos Emma i fredags, i går sov jag bort halva dan, pluggade pyttelite matte och sen kollade Mia och jag på tv hela kvällen, fast allt va jättedåligt egentligen :P I dag hardet bara blivit plugg fram till nu, så det känns ganska bra inför kommande vecka faktiskt :) Vecka fem däremot behöver vi ju kanske inte tänka på nu....


Jag vill tillbaka till Österrike! Det va underbart men kort, veckan blev ju liiiite kortare av att hela familjen drabbades av magsjuka och tydligen jag värst för dom två sista dagarna låg jag inne på hotellet när dom andra va ute i solen... Men det innebär ju bara att jag måste tillbaka snart. :P

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vilken otur att du blev sjuk på semestern.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback