Jaha då va jag verkligen blondin igen då...

Ja i kväll kom jag på de att jag har ett gammalt paket me slingblekning och att Mia för lääääänge sen lovade att färga mitt hår så nu fick hon jäklar i mig ta och göra de. Tyvärr bara så råkade det bli VÄLDIGT blont, så jag vet inte om jag är så nöjd... Fast de e jag i å för sig aldrig direkt, de e ju väldigt ovant.. Så jag kanske är nöjd me de imorrn, vem vet! :P De som är lite jobbigt är att det ser VÄLDIGT onaturligt ut. Jag har liksom alltid tyckt de ser så illa ut me alla fejkade blondiner som går runt och verkligen ser färgade ut i håret. Typ vitt/gult. Och nu har jag lite sånna slingor själv... Suck! Känns de inte bättre snart får jag väl tona de lite ljusbrunt igen...

Imorgon tar jag sovmorgon. Jag klarar inte lyssna på den där tanten i en och en halv timme när hon går igenom sånt jag redan kan (vi hann me de i rättskunskapen, men ena hälften gjorde inte de) bara för att sen glo i skolan och vänta på att naturkunskapen ska börja en och en halv timme senare. Nej, imorrn ska jag sova! :D

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Färga inte för ofta, håret mår inte bra av det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback