kan man inte bara hoppa av skolan...?

Jaha då har jag äntligen lyckats bli klar med det jag måste plugga idag så jag kan andas lite... I dag va ingen rolig dag alls i skolan. Visst, sovmorgon är underbart, men naturkusnkaps-labb är dödstråkigt, psykologiläraren obeskrivligt kass och på svenskan i dag fick vi reda på att vi ska göra ett till miniprojekt, som ska vara klart om två veckor. Om två veckor!!! Jag undrar bara hur mycket läxor lärarna får ge ut innan det är straffbart. För det här är fan inte friskt nånstans. Även om jag pluggar dygnet runt och varje vaken timme så hinner jag ändå inte med. Och det där förbannade PA:t...

(bara för att förtydliga, nej jag tänker inte hoppa av skolan när det bara är 143 dagar kvar till studenten, men det vore förbannat skönt att bara slippa skolan redan nu. 143 dagar är ganska lite, men det är alldeles för mycket om det ska vara så här hela tiden, då komme rjag fan inte klara det...)

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Håll ut!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback