oj oj

Ja nu va de visst inte direkt i går som de skrevs nåt här igen... De går verkligen i perioder! Men jag ska göra ett litet pytteförsök att skriva nåt i alla fall ibland.. :P

I helgen blev de Stockholm me mamma, Kludd och Mia. Inget galet partande den här gången inte! Utan mer lite mysig middag i gamla stan på fredagen och sen shopping på lördagen innan vi åkte hem. (de blev en klänning, en top, ett par shorts och ett armband, jag är grymt nöjd! :D)

De är lite konstigt tycker jag bara att när jag är i helt fel stad och inte direkt hinner träffa nåra kompisar så de är ingen idé att ringa nån så ändå träffar jag tre bara sådär på stan! Sen en fjärde från Linköping befann sig visst på Topshop samtidigt och den femte ringe jag faktiskt så de va inte så konstigt... Men ändå, jag blev lite förvånad över dom andra! :P

På lördagen blev de utgång, lagom lugn och trevlig tycker jag. Och så borde jag fasen gå ut lite oftare me Alex, till samma ställe då. Va sjuuuuukt länge sen...

Happ, nu är de väl snart dags att sova, jobb imorrn igen! Och imorrn blir de nog lång dag... för att va på mitt jobb iaf! xD

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Du ska inte på dansverkstan i vecka 33?

Postat av: Lotti

Var jobbar du?

2008-07-31 @ 13:39:40
URL: http://ingenannan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback