Tidig morgon

Imorse tänkte jag kliva upp vid nio för att åka och handla mat me mormor vid tio. Men inte sov jag så länge inte, jag vakna halv åtta! Kunde inte somna om så jag gick upp, käkade frukost och läste tidningen länge. Va klar alldeles för tidigt och så hade mamma glömt lämna ica-kortet hemma som vanligt så de blev tidigare avfärd. På Maxi va de barfamiljer överallt! Jag hade hur kul som helst me två små ungar som hade hur kul som helst så fort jag tittade på dom. Så jäkla underbart att va så lättroad! Man har ju aldrig tråkigt då. :P

När jag kom hem va jag heeeelt slut så jag råkade visst somna lite.. Lite för länge me, men nu efter sömn och lite kaffe så känner jag mig sjukt pigg :D Har inte blivit nåt degande i solen, känns som de blåser lite för mycket. Men ska väl kanske gå ut och känna lite på värmen iaf :)

Ska bli käk hos pappa ikväll me Mia och Andreas. Jag har inte träffat pappa sen studenten så de ska nog bli trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback