Första riktiga lovdagen

Måndag är ju då sommarlovet börjar på riktigt. Känns som en bra start ändå :) Sov väl inte allt för mycket, men efter helgen så är de ju inte så synd om mig för de :P Jag fixade en del grejer som på förmiddagen och gick den hem och sov lite middag. Jag gäspade så mycket på hemvägen från stan så folk glodde, så jag tycke jag förtjänade de :P Jag lyckades äntligen ta mig i kragen och städa upp efter studenten me, bara tre dagar senare.. höh xD

På kvällen blev de grillning hos Emeli för hon fyller år idag. Grattis grattis!! Väldigt trevligt och mysigt :)

Efter i dag har min lilla ångest från i går lagt sig. Jag har dels börjat planera saker att göra (roliga saker) och så kommer nog tre veckor att gå fort, säkert alldeles för fort.. Jag kollade lite på tickets hemsida me (fick presentkort där i studentpresent) så nu blev jag aaaaspepp på att resa bort i höst! :D Vi får väl se om de är nån som har tid och råd att åka me mig, men nån ska jag väl lyckas lura med :P

Hepp, om jag skulle ta och sova lite då, e rätt trött och ska upp halv nio imorrn (för tidigt när man e ledig tycker jag), mitt hår ska äntligen fräschas upp lite :D

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback