Go morgon!

Happ, de blev sova aaaalldeles för länge i dag me, jag bara kan inte gå upp tidigare än halv ett. Jaaa jag vet, hemlisen är att lägga sig tidigare. Men inte somnar jag tidigare för de! Så jag bara orkar inte gå upp vid tio eller så och om jag inte måste så somnar jag ju bara om..

I alla fall! Trots att jag vaknade lite försent så mina fina planer inte riktigt hinns med så känns de rätt bra just nu. Börjar morgonen med en grymt god latte för att komma igång, startar datorn och upptäcker att min felaktiga internetspärrning på world class är hävd, så nu ska de bli träna av igen! Blev på bra humör direkt! :D Nu tänkte jag dricka upp min latte, käka nån form av lunch snart och fixa lite me mina naglar, duscha och börja fixa innan de är dags att bli hämtad av Emma. De är klassreunion hos Annika i dag, sjukt bra att nån äntligen tog tag i de här tycker jag, de höll ju på att gå aaaalldeles för lång tid, en och en halv vecka sen vi gick ut liksom! ;)



Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Vi hade också en slags återträff under sommaren när vi tog studenten. Fast nästa år misstänker jag att det blir en riktigt klassåterträff för då är det tio år sedan vi sprang ut.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback